UPDATE UPDATE UPDATE!

Hej på er, alla tålmodiga elever.

Nu blir det update här!
Som ni kan se har bloggen stått stilla länge, alldeles för länge. Anledningen har varit brist på tid och engageman.
Men nu kommer det faktiskt bli ordning på det, jag lovar!

Jag som i grund och botten driver den här bloggen är ju PR Ansvarig i elevkårsstyrelsen. Som PR Ansvarig får man ansvaret att ha rätt mycket koll på rätt mycket saker. Det har blivit så att jag inte har kunnat prioritera bloggen, tyvärr.

Men! Nu har jag hittat hjälpen, ljuset i mörkret.
Jag har anlitat en liten PR Stad som kommer hjälpa mig med reklam, PR etc i skolan. En affischansvarig, en fotoansvarig och en filmansvarig. Samt att elevkåren har ett nytt tillskott, som hjälper mig med bloggen! Hur bra är inte det? Ska presentera staben för er i ett enskilt inlägg, så ni får se vilka jag arbetar med.

I huvudsak tänkte jag bara säga att - GLÖM INTE BORT BLOGGEN.
För vet ni vad?
Bloggen kommer börja leva igen. Men med en ny design, med ett nytt namn och även ett nytt domän.
Allt ska fixas i helgen, vi har redan börjat dra i alla trådar.
När allt väl är klart kommer det bli en hemsida för er - eleverna på Nacka Gymnasium. En hemsida med blogg, information, skvaller och händelser i skolan. Det kommer bli så himla bra, det är jag övertygad om!

Och sluta inte kika in här nu. För ni är det inlägg på gång! Min duktiga fotograf har varit i farten idag, bilder på det kommer upp om en stund. Samt presentationen av min stab! Kanske även smaskigt skvaller, eller varför inte en videoblogg? Vem vet!

Håll ögonen öppna, this is just the beginning!

/Sofia Åslund, PR Ansvarig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0