tha stab

Som jag sa lite tidigare, som PR Ansvarig får man en del att göra. Men våran smarta ordförande kom med idén att jag skulle anlita en stab som hjälper mig. Sagt och gjort, en liten stab fick jag allt ihop!
Låt mig presentera människorna som hjälper mig.


Valerie Törnblom, fotoansvarig/fotograf. Den här söta tjejen har älskat fotografi sedan hon var 15 år gammal och tar grymma bilder med sin systemkamera! I framtiden vill hon jobba som dokumentär/modefotograf. Så länge pysslar hon med skoltidningen NACKAD och går tredje året på medialinjen i Nacka Gymnasium. Jag känner ingen annan som tar så bra bilder som Valerie, därför var det inte svårt att bestämma sig för vem jag ville ha som fotoansvarig!


Anton Villberg, affischansvarig. Anton är en kille som jag har känt större delen av mitt liv! På fritiden ägnar han mycket tid åt kampsporten Ju-Jutsu, faktum är att han kom tvåa i Junior VM i år, det ni! Att åka skidor, jibba och liknande är något Anton också gillar och är grym på. Han åker skidor så fort han får chansen. Ser ni en kille skrapa ihop en snöhög utanför ishallen någon gång på våren kan ni vara säkra på att det är Anton. Den kreativa sidan finns även hos den här snubben, då han är grym på form- och designprogrammen Photoshop och InDesign! Därav fick han bli min affischansvariga.

Gabriel Östanskog Rothoff, filmansvarig. Det här är killen som fixar allt tekniskt! Han drar i rätt sladdar och får ni någonsin problem med ljudet eller skärmen på datorn är det Gabbe man ska be om hjälp. Här har vi även killen med de grymmaste powerpointsen! På fritiden tränar Gabbe mycket, han både gymmar och spelar tennis. Att resa är även ett stort intresse som han delar med sin familj. Eftersom att Gabriel är en riktig hejare på det tekniska var det en självklarhet att han skulle bli min filmansvariga!


Där har ni dom, min grymma lilla starka PR-stab! Och var kan man hitta de här filurerna då? Jo, i klass SM3. Nämligen, min klass! Jag menar, det är ju där dom finns. Jag går ju i mediaklass och då ska man väl utnyttja det om man behöver personer som kan media och sånt? Precis! Därför har jag nu den bästa staben man kan få.

Så, nu vet ni det!
/Fröken PR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0